UA-38584763-46
SON DAKİKA
Vali Yazıcı’dan 14 Nisan Şehitler Haftası Mesajı
Tavşan Yüreği Zeytini’ni Coğrafi İşaret Logosuyla Satacaklar
Elmalı yolları bisiklet turuna hazırlanıyor
Keçiboynuzu Demreli kadınlara gelir olacak
‘Halk Masa’ halkın hizmetinde
Tütüncü’den çocuklara çok amaçlı salon
‘Üyelerimizle Güçlüyüz’
Mehmet Başaran, İl Divanı İle Birlikte Akşener’i Ziyaretetti
Başkan Uysal, ASSİM Çevre Komitesi’yle buluştu
Büyükşehir Belediye Meclisi Başkan Muhittin Böcek başkanlığında toplandı
Türkiye’nin gözü kulağı bu toplantıda!
Ramazan Heyecanı Evlere Taşınıyor
Tütüncü: “Salonumuz engelli sporcularımızın emrinde”
İsmail Baha Sürelsan anıldı
“Kota Doldu, Çiftçi Perişan, Akp’den Tık Yok!”
Bu protokol ile emlak beyanı elektronik ortamda
Medihaber’den Hayırlı Ramazanlar Dileriz
Akdeniz Üniversitesi diğer üniversitelere örnek oluyor
Chp’li Zeybek’ten Rtük Başkanına “Çift Maaş” Tepkisi
ASAT Kaş’ta 80 km’lik ana hatta bakım
Eğitime Destek Hız Kesmeden Devam Ediyor
Antalya BAGEV Genel Kurulunu Yaptı
Serikliler ucuz ve sağlıklı eti çok sevdi
Manavgat’ın Güreşçi Efe’si Milli Takımda
Antalya Bilim Merkezi makine mühendislerini ağırladı
Başkan Şahin’den Ramazan Ayı Mesajı
Muratpaşa’da Ramazan hazırlıkları tamam
Başkan Sözen’in Ramazan Ayı Mesajı
Antalya Osb, Pandemiye Rağmen Üretmeye Devam Ediyor
Bilim Kurulu toplantısı öncesinde Sağlık Bakanı Koca’ya soruldu: Ramazan’da ne olacak?
Tütüncü: “Okullarımıza hizmet etmekten mutluluk duyuyoruz”
Açlık Sınırı 2 Bin 706 Lira
Eğitim çalışanları aşıda öncelik bekliyor
Büyükşehir, Ramazan gıda paketinin dağıtımına başladı
Ramazan’da kapatma mı olacak, tam kapanma mı? İşte kulislerde konuşulan plan
Çocuklar Teneffüs Park’ta
Kepez Belediyesi’nde tapu işlemleri kolaylaştırıldı
Evde Sağlık Hizmetleri pandemide de aralıksız sürüyor
Pandemide 20 caminin temizliğini üstlendi
Başkan Tütüncü’den polis haftasında sürpriz ziyaret
Yabancı vatandaşlar Türkçeyi ATASEM’de öğreniyor
Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu Antalya ziyareti
Büyükşehir İsmail Baha Sürelsan’ı Anıyor
Şirketler Veri Kaybına Dikkat!
İyi Parti Antalya Milletvekili Bahşi’den Kod 29 isyanı
Virginia tütünüyle ihracatta sürdürülebilirlik sağlanacak
Kumluca Yazır’da hasarlı büzler yenilendi
Gündoğmuş ve Akseki Esnafına Pandemi Ziyareti
Chp Kepez Gençlik Kolları Basın Açıklaması
Muratpaşa’da Müzik sokakta
İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru’dan Polis Haftası Mesajı
‘Demokrasi huzur ve güvenle yaşar’
Akdeniz Üniversitesi öğrencisine En İyi Belgesel Film Ödülü
Akseki’de psikolojik ve diyetisyen danışmanlık hizmetine başlandı
Başkanımız Şahin Ankara’dan Güzel Haberlerle Döndü
Dev orkestraya 7 Akdenizli seçildi
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Tütüncü: “Kadın kuruluşları şehre değer katıyor”
11 Nisan Dünya Parkinson Hastalığı Farkındalık Günü
Emniyet Teşkilatı 176 Yaşında
DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Antalya 19°C
Parçalı Bulutlu

Marka Stratejisi!

Vodafone, dünya genelinde marka stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yeniledi. Vodafone’un yeni marka kimliği, teknoloji ve insan işbirliğiyle daha iyi bir geleceğin mümkün olduğu fikrine dayanıyor. Şirketin yeni sloganı, Türkiye’de “Birlikte mümkün” şeklinde kullanılacak. Vodafone, yeni marka kimliğini duyurmak üzere 30’u aşkın ülkeyi kapsayan bir tanıtım kampanyası başlattı.

Dünyanın lider telekomünikasyon şirketlerinden Vodafone, tüm dünyada marka konumlandırma stratejisini, sloganını ve görsel kimliğini yeniledi. Dünyanın en iyi bilinen markalarından biri olan Vodafone’un yeni marka kimliğinde, teknoloji ve insan birlikteliğinden doğan güçle daha iyi bir geleceğin mümkün olduğuna vurgu yapılıyor. Bu doğrultuda, şirketin “Together we can” olarak belirlenen yeni sloganı, Türkiye’de “Birlikte mümkün” şeklinde kullanılacak. Yeni marka konumlandırması kapsamında, Vodafone’un ikonik logosunda ve kırmızı fon kullanımında da bazı değişikliklere gidildi. Vodafone, yeni marka kimliğini duyurmak üzere televizyon, yazılı basın ve dijital mecraları kapsayan bir tanıtım kampanyası başlattı.

Vodafone’un yeni marka kimliğini değerlendiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları söyledi:

“İçinde bulunduğumuz pandemi süreci, bireylerden kurumlara herkesin bağlantıda olabilmesi için teknolojinin ne kadar önemli rolü olduğunu her zamankinden daha net bir biçimde gösterdi. Amaç odaklı bir şirket olarak, teknolojinin insan yaşamını iyileştirebileceğine inanıyoruz. Yeni marka konumlandırmamız, daha iyi bir geleceğe bağlanma amacımıza bizi daha da yaklaştırırken, kapsayıcı ve sürdürülebilir bir dijital toplum yaratma düşüncemizi destekliyor. ‘Birlikte mümkün’ derken, ‘biz’ olmanın önemine vurgu yapıyor; insan ve teknoloji işbirliğinin harikalar yaratabileceğine dikkat çekmek istiyoruz.”

Her 10 kişiden 8’i sürdürülebilirlik diyor

Vodafone’un yeni marka konumlandırması öncesi yaptırdığı tüketici araştırmaları, teknolojinin insan hayatında önemli bir dönüştürücü etkiye sahip olduğunu ortaya koyuyor. Araştırma sonuçları, teknolojinin insanları bireysel olarak heyecanlandıran bir olgu olmaktan çıkıp, sürdürülebilirlik ve toplumsal gelişme gibi alanlarda fark yaratan daha anlamlı bir role evrildiğini gösteriyor. Buna göre, her 10 kişiden 8’i, sürdürülebilirliğin güven markası olmanın en önemli unsurlarından biri olduğunu belirtiyor.

Yüksek hızlı bağlantı hayatı kolaylaştıracak

Vodafone’un “Birlikte mümkün” mesajında, gelecekte gigabit seviyesinde hızlara ulaşacak altyapıların toplum hayatı üzerindeki etkilerine de dikkat çekiliyor. Buna göre, yüksek hızlı altyapılar, insanların ve toplumların bağlantısını güçlendirecek; karbon emisyonlarını azaltmak için iletişim teknolojisinden faydalanılmasını sağlayacak; eğitim, sağlık ve refahı destekleyerek daha kapsayıcı ve sürdürülebilir bir toplum yaratılmasına yardımcı olacak.

45 saniyelik reklam filmi çekildi

 Vodafone’un “Birlikte mümkün” kampanyası, 45 saniyelik yeni bir televizyon reklamıyla duyuruldu. Film, Türkiye’de 2 Nisan itibarıyla gösterilmeye başlandı. “Sorgulayan Kız” temalı filmde, hastalıkların tedavisi, iklim değişikliğiyle mücadele ve dijital dahiliyet gibi konular üzerinden etrafındaki dünyayı sorgulayan genç bir kızın hikâyesi anlatılıyor. Bu soruların yanıtlanmasında Vodafone’un teknolojisiyle önemli bir rol oynadığına dikkat çekilen film, yazılı ve dijital mecralardaki hikâye serileriyle de desteklenecek.

Kampanya 30’u aşkın ülkede uygulanacak

Vodafone’un yeni tanıtım kampanyası, Almanya, İspanya, İngiltere, İtalya, Romanya, Yunanistan, İrlanda, Macaristan, Arnavutluk, Hollanda (Vodafone-Ziggo üzerinden), Portekiz, Çek Cumhuriyeti, Türkiye, Avustralya, Güney Afrika, Gana, Kongo Demokratik Cumhuriyeti, Tanzanya, Lesoto ve Mozambik’in dahil olduğu 30 pazarın yanı sıra şirketin ortak operasyon yürüttüğü Katar ve Yeni Zelanda gibi pazarlarda da yürütülecek.

Tom Green imzası taşıyor

 Londra merkezli reklam ajansı New Commercial Arts tarafından çekilen “Birlikte mümkün” reklam filmi, Misfits ve Blackout gibi İngiltere’nin ödüllü TV dizilerinin yaratıcısı ünlü yönetmen Tom Green’in imzasını taşıyor. Medya satın almada ise CARAT ile çalışıldı. Filmin Türkiye uyarlamasını ise VMLY&R yaptı.

 

YAZARIN EKLEMİŞ OLDUĞU YAZILAR
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

sanalbasin.com üyesidir