UA-38584763-46
SON DAKİKA
Tarım Bakanlığının Planlı Bir Destekleme Yapması Şart
İsmail Baha Sürelsan canlı yayınlanan konserle anıldı
Kapasitesi iki katına çıkarılan Konaklı Arıtma Tesisi sezona yetişecek
Vali Yazıcı’dan 14 Nisan Şehitler Haftası Mesajı
Tavşan Yüreği Zeytini’ni Coğrafi İşaret Logosuyla Satacaklar
Elmalı yolları bisiklet turuna hazırlanıyor
Keçiboynuzu Demreli kadınlara gelir olacak
‘Halk Masa’ halkın hizmetinde
Tütüncü’den çocuklara çok amaçlı salon
‘Üyelerimizle Güçlüyüz’
Mehmet Başaran, İl Divanı İle Birlikte Akşener’i Ziyaretetti
Başkan Uysal, ASSİM Çevre Komitesi’yle buluştu
Büyükşehir Belediye Meclisi Başkan Muhittin Böcek başkanlığında toplandı
Türkiye’nin gözü kulağı bu toplantıda!
Ramazan Heyecanı Evlere Taşınıyor
Tütüncü: “Salonumuz engelli sporcularımızın emrinde”
İsmail Baha Sürelsan anıldı
“Kota Doldu, Çiftçi Perişan, Akp’den Tık Yok!”
Bu protokol ile emlak beyanı elektronik ortamda
Medihaber’den Hayırlı Ramazanlar Dileriz
Akdeniz Üniversitesi diğer üniversitelere örnek oluyor
Chp’li Zeybek’ten Rtük Başkanına “Çift Maaş” Tepkisi
ASAT Kaş’ta 80 km’lik ana hatta bakım
Eğitime Destek Hız Kesmeden Devam Ediyor
Antalya BAGEV Genel Kurulunu Yaptı
Serikliler ucuz ve sağlıklı eti çok sevdi
Manavgat’ın Güreşçi Efe’si Milli Takımda
Antalya Bilim Merkezi makine mühendislerini ağırladı
Başkan Şahin’den Ramazan Ayı Mesajı
Muratpaşa’da Ramazan hazırlıkları tamam
Başkan Sözen’in Ramazan Ayı Mesajı
Antalya Osb, Pandemiye Rağmen Üretmeye Devam Ediyor
Bilim Kurulu toplantısı öncesinde Sağlık Bakanı Koca’ya soruldu: Ramazan’da ne olacak?
Tütüncü: “Okullarımıza hizmet etmekten mutluluk duyuyoruz”
Açlık Sınırı 2 Bin 706 Lira
Eğitim çalışanları aşıda öncelik bekliyor
Büyükşehir, Ramazan gıda paketinin dağıtımına başladı
Ramazan’da kapatma mı olacak, tam kapanma mı? İşte kulislerde konuşulan plan
Çocuklar Teneffüs Park’ta
Kepez Belediyesi’nde tapu işlemleri kolaylaştırıldı
Evde Sağlık Hizmetleri pandemide de aralıksız sürüyor
Pandemide 20 caminin temizliğini üstlendi
Başkan Tütüncü’den polis haftasında sürpriz ziyaret
Yabancı vatandaşlar Türkçeyi ATASEM’de öğreniyor
Ulaştırma Bakanı Adil Karaismailoğlu Antalya ziyareti
Büyükşehir İsmail Baha Sürelsan’ı Anıyor
Şirketler Veri Kaybına Dikkat!
İyi Parti Antalya Milletvekili Bahşi’den Kod 29 isyanı
Virginia tütünüyle ihracatta sürdürülebilirlik sağlanacak
Kumluca Yazır’da hasarlı büzler yenilendi
Gündoğmuş ve Akseki Esnafına Pandemi Ziyareti
Chp Kepez Gençlik Kolları Basın Açıklaması
Muratpaşa’da Müzik sokakta
İbradı Belediye Başkanı Serkan Küçükkuru’dan Polis Haftası Mesajı
‘Demokrasi huzur ve güvenle yaşar’
Akdeniz Üniversitesi öğrencisine En İyi Belgesel Film Ödülü
Akseki’de psikolojik ve diyetisyen danışmanlık hizmetine başlandı
Başkanımız Şahin Ankara’dan Güzel Haberlerle Döndü
Dev orkestraya 7 Akdenizli seçildi
Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Koordinasyon, İzleme ve Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
DOLAR
EURO
ALTIN
BIST
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Antalya 19°C
Parçalı Bulutlu

Xiaomi, kurumsal kimliği!

Xiaomi, önümüzdeki 10 yıla yönelik premium segmentteki varlığını güçlendirecek ve marka bilinirliğini artıracak yeni kurumsal kimliğini gözler önüne serdi.

 Küresel teknoloji lideri Xiaomi, organik felsefeyi “Canlı” tasarım konseptiyle birleştiren yenilenmiş yeni kurumsal görsel kimliğini tanıttı. Yeni marka kimliğiyle, şirket premium pazardaki yerini daha da güçlendirmek ve yeni dinamik logoyla hedef kitlesi arasındaki marka bilinirliğini daha da artırmak istiyor.

Yeni logoyu Kenya HARA tasarladı

Xiaomi’nin yeni logosunu dünyaca ünlü tasarımcı Musashino Güzel Sanatlar Üniversitesi Profesörü ve Nippon Tasarım Merkezi (NDC) Başkanı Kenya HARA tasarladı. Yeniden tasarlanan “MI” tipografisinin yanı sıra daha önce kare şeklinde olan logo, kenarları yuvarlatılarak ve yumuşatılarak estetik açıdan çok daha hoş bir hale getirildi. Logoda Xiaomi’nin canlılığını ve gençliğini ifade eden turuncu renk de korundu. Tamamlayıcı renk olarak üst düzey ürünlere uygun bir şekilde siyah ve gümüş renkleri de logoda ayrıca kullanılacak.

Kenya HARA, Xiaomi logosunu tasarlarken matematiksel “süper elips” formülünü kullandı. Tasarımcı, formüldeki çeşitli değişkenleri ayarlayarak kare ile daire arasındaki sonsuz seçenekler arasından görsel olarak en optimal dinamiği elde etti. N=3 kullanılarak kare ile daire arasındaki mükemmel denge sağlandı ve “Canlılığın” temel yönlerini simgeleyen yeni Xiaomi logosu ortaya çıktı. Dik açılı nesnelere göre daha çevik bir şekil olan daire, Xiaomi’nin esnekliğini, canlılığını ve ilerleme isteğini mükemmel bir şekilde temsil ediyor.

 Felsefi düşünceyle şekillenen yeni tasarım

Kenya HARA, Xiaomi’nin yenilikçi teknolojilerinin insanlara kolaylık sağladığına, yaşamlarını en iyi şekilde kontrol etme yeteneği sunduğuna ve çevredeki tüm değişikliklere uyum sağlayabileceğine inanarak tasarım konsepti olarak “Canlılığı” önerdi. Teknolojinin insanların hayatına canlılık katması ve insanların yaşamlarına yönelik ihtiyaçları karşılamasından esinlenerek Xiaomi’nin felsefesini görsel açıdan markaya hayat dolu bir mesaj verecek bir logo şeklinde tasarladı.

Yeni logo yerleşimi, “Canlılığı” hissettiren bir logo

Xiaomi, geçmişteki logo kullanımıyla ilgili geleneksel kurallarını bozarak ilk defa yeni bir dinamik logo formatını benimsiyor. Karenin dört köşesine sabitlenmeyerek içeriğe uyum sağlayarak en uygun konuma yerleştiriliyor. Yeni dinamik logo, felsefi düşünceyi daha da benimseyerek gerçekten “Canlı” bir hale geliyor.

“Canlı” konsepti, Xiaomi’nin akıllı bağlanabilirlik çağındaki dönüm noktasına verdiği bir tepki ve düşünce olarak öne çıkıyor.  Xiaomi, bir teknoloji şirketi olarak dünya genelinde herkese daha fazla inovasyon sunmaya olan kararlılığını devam ettiriyor ve bu nedenle kullanıcılarıyla birlikte büyümek kritik önem taşıyor. Hızla büyüyen markanın hayranları her geçen gün artıyor. Xiaomi, varlığını büyük kitlelerden seçkin kullanıcılara, teknolojiden sanat alanına, çevrimiçinden çevrimdışına ve tüm dünyada genişleterek yeni bir on yıllık dönemi başlatıyor. Yeni marka kimliği Xiaomi’yi önümüzdeki 10 yıllık dönemde daha da ileriye taşıyacak.

 

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

sanalbasin.com üyesidir