ANFAŞ İhtisas Fuarı, Kapılarını Uluslararası Firmalara Açtı

ANFAŞ İhtisas Fuarı, Kapılarını  Uluslararası Firmalara Açtı
Yayınlama: 19.01.2024
63
A+
A-

Antalya’da her yıl düzenlenmekte olan ve bu yıl görkemli bir şekilde kapılarını Uluslararası arenaya açan ANFAŞ FUAR MERKEZİ  50 binin üzerinde ziyaretçi ile bu yıl 34’üncüsü düzenlenen Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarı kapılarını ziyaretçileri ile buluştu.

16-19 Ocak tarihleri arasında ANFAŞ Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleştirilecek olan fuarın, 50 farklı ülkeden ve yurtiçinden 300’ün üzerinde katılımcı ile 50 binin üzerinde ziyaretçiyi bir araya getirmesi bekleniyor.

Geçen yıllara göre daha muhteşem olması için çalıştıklarını söyleyen Fuar yetkilileri ilginin her gün artabileceğini söylediler.

Çalışmaların karşılığı olarak, Antalya Fuarcılık İşletme ve Yatırım AŞ (ANFAŞ) tarafından organize edilen, 34. Uluslararası Konaklama ve Ağırlama Ekipmanları İhtisas Fuarına katılan Lir Kozmetik fuara damgasını vurdu.

Fuarın en dikkat çeken ve misafirlerin özellikle ilgi odağı olan Lir Kozmetik ve Cello Ambalaj yetkililerinin ziyaretçilerle yakından ilgilenmeleri firmaya olan güveni arttırdı. Ziyaretçiler de, bu ilgiden memnun olduklarını belirttiler.

Lir Kozmetik ve Cello Ambalaj yetkilileri, Standın özel konuğu Ret bul Genel Müdürü Kerim Müderrisoğlu’nun stadı ziyaret etmelerinden dolayı duydukları memnuniyeti ifade ettiler.

Aynı zamanda müzisyenlerin halka sunumları güzel dinletileri ziyaretçiler tarafından alkışlarla karşılık buldu.

Fuarın dikkat çeken önemli firmalarından birisi de, Cumhuriyetimizin 100. Yılında çeşitli firmalar ürünlerinde yaptıkları değişikliklerle ödüllendirilirken, 2013 yılında Antalya’da Özlem Özgür tarafından kurulan ve konaklama tesislerine yönelik olarak, “KULLAN AT” sektöründe faaliyet gösteren Lir Guest Amenities Otel Ekipmanları firması, sektöre getirdiği yenilikler nedeniyle 100. Yıl Marka ödülüne layık görülmesiydi.

Sunucu Pınar Altuğ Pınar Altuğ, ‘‘Antalya’dan bir dünya markası’’ anonsu yaparak firma sahipleri Özlem ve Özgür Özbek çiftini ödül almak için sahneye davet etti.

100. Yıl Marka Ödülüne layık görülmekten büyük gurur ve onur duyduklarını belirten Özlem Özbek, Kullan at sektöründeki yeniliklerini otel konseptine uygun, avantajlı maliyetler kapsamında geliştirerek çözümler sunmaya çalıştıklarını söyleyerek, “İthal ve yerli markalardan oluşan zengin ürün yelpazemizle; otel oda kozmetiği, masa üstü servis ürünleri ve tek kullanımlık ambalaj grubu ürünleriyle hizmet kalitemizi sürdürmekteyiz, yenilik çalışmalarımıza hız verecek ve ürünlerimizi geliştirmeye deneyimli ekibimizle devam edeceğiz” dedi.

Özlem Özbek daha sonra, Türkiye’de bir ilke imza atarak, doğada 60 günde çözünebilen ekolojik ambalajlarının modern tesissilerinde üretmenin, ithalatı ikame etmenin ve ihracat yapmanın haklı gururunu yaşadıklarını ifade ederek, “Ülkemizdeki ilk ve tek ekolojik ambalaj markamız CELLO, tamamen doğal olarak üretilen “KULLAN AT” sektöründe bir devrim niteliğindedir. Doğa dostu ambalajlarımız la sosyal ve ekonomik anlamda da ülkemize faydalar bütünü sunuyoruz ve sunmaya da devam edeceğiz.” diyerek sözlerini noktaladı.

Haber: Merkezi

REKLAM ALANI