ARD Sigorta Aracılık Hizmetleri

ABB’den Stratejik Planlama Süreci eğitimi

ABB’den Stratejik Planlama Süreci eğitimi
Yayınlama: 09.06.2024
4
A+
A-

Akdeniz Belediyeler Birliği, üyesi bulunan belediyeleri eğitim faaliyetleriyle değişen yasa, yönetmelik ve mevzuat konularında bilgilendiriyor. Birlik üyesi belediyelerin personellerine yönelik “Belediyelerde Stratejik Planlama Süreci” konusunda eğitim semineri düzenledi.

Geçtiğimiz günlerde toplanan ve Antalya Büyükşehir Belediyesi Başkanı Muhittin Böcek’in başkan seçildiği Akdeniz Belediyeler Birliği, üyesi bulunduğu belediyelerin her alanda gelişimlerini güçlendirmek amacıyla eğitim çalışmalarını sürdürüyor. Bu kapsamda Antalya Su ve Atıksu İdaresi (ASAT) toplantı solonun da “Belediyelerde Stratejik Planlama Süreci” konulu bir eğitim semineri düzenlendi.

İLK EĞİTİM STRATEJİK PLANLAMA

Eğitim seminerinin açılışında konuşan Akdeniz Belediyeler Birliği Genel Sekreteri Süreyya İşeri, “Bu eğitim yerel yönetimler için çok önemli. Belediyelerin önümüzdeki dönemde yapacağı çalışmaları belirleyen stratejinin, nasıl yapılacağı konusunda bilgileniyoruz. Birlik Başkanımız ve Büyükşehir Belediye Başkanımız Sayın Muhittin Böcek, bu strateji planını önemsediği için, ilk adımı bu eğitim ile attık. Yerel yönetimlerin vizyonu, misyonu ve hedefleri bu planda yer alacak” dedi.

6 AY İÇERİSİNDE YAPILMALI

Daha sonra ise Mahalli İdareler Araştırma ve Geliştirme Merkezi (MİARGEM) Başkanı Halil Memiş, katılımcıları 2024-2029 yıllarını kapsayan “Stratejik Planlama Süreci” konusunda bilgilendirdi. MİARGEM Başkanı Halil Memiş,“ Nüfusu 50 binden fazla olan belediyelerin hazırlamakla yükümlü olduğu bu plan 2024-2029 arası 5 yıllık bir süreci kapsayacak. Bu plan seçimden sonra 6 ay içerisinde yapılmalı. Bugün de bu planın eğitimini veriyoruz. Personelin yetkin hale getirilmesiyle birlikte başarının gelmesi amaçlanıyor” diye konuştu. Eğitimin ilk bölümünde Belediyelerde Stratejik Planlama Süreci anlatıldı. Eğitimde ‘Mevcut Durum Analizi’ ‘Geleceğin Tasarlanması’, ‘Performans Programının Hazırlanması, İzlenmesi ve Değerlendirilmesi’ konusu anlatılarak, katılımcıların soruları cevaplandırıldı.

 

REKLAM ALANI